تابلو لایت باکس فریم لس دو طرفه

تابلو لایت باکس فریم لس دو طرفه

در میان لایت باکس های تبلیغاتی، لابت باکس فریم لس دو طرفه طرفداران بسیار زیادی دارند و می توانند تاثیر بسزایی در جذب مخاطب برای برندها داشته باشند. تابلوهای فریم لس، فاقد لبه های بزرگ و پهن هستند که همین موضوع باعث می شود مخاطب دید وسیعی از تصویر روی این تابلوها داشته باشد. تبلیغات به واسطه تابلوهای لایت باکس، از هر نوعی که باشد قطعاً بهترین نتیجه را خواهد داشت و می تواند نظر مخاطبان هدف شما را جلب کند.

مزایای لایت باکس فریم لس دو طرفه

تابلوهای فریم لس دو طرفه مزایای بسیاری برای کسب و کار شما خواهند داشت اما از مزیت های مهمی که آن ها دارند می توان به دو طرفه بودن این تابلوها اشاره کرد. دو طرفه بودن به معنی آن است که مخاطب در هر طرف تابلو که قرار داشته باشد، دید مناسبی از تصور خواهد داشت. آنها می توانند تبلیغات برند را به شکل پویا و تصویری به دید مخاطب برسانند و به علت رنگ های جذابی که در آن ها بکار می رود، همیشه در ذهن مخاطب بمانند. منابع سیمی تامین برق این تابلوها سبب می شود تا در مصرف برق صرفه جویی شود. لازم است ذکر کنیم این تابلوها از جنس آلومینیوم که یک فلز بسیار سبک است تولید می شود و همین موضوع حمل و نصب آنها را آسان کرده است و شما می توانید برای هر مکانی که می خواهید، این تابلوها را نصب کنید.

ویژگی های لایت باکس فریم لس دو طرفه

نورپردازی تابلو لایت باکس به واسطه لامپ های LED و SMD انجام می شود که می توانند نوری یکدست و پویا را در تابلوها ایجاد کنند. این تابلوها دارای پارچه های با کیفیتی هستند که  دور آنها برای قرار گیری بهتر روی فریم آلمینیومی دوخته شده است. چاپ دلخواه شما روی این پارچه ها انجام می شود و سپس در تابلو تعبیه می گردد. درمورد ابعاد این تابلوها نیز عدد خاصی وجود ندارد، و شما می توانید آن ها را در ابعاد دلخواه سفارش دهید‌.

چرا از تابلو لایت باکس فریم لس دو طرفه استفاده کنیم؟

گاهی نیا. است تا اطلاعات زیادی از یک مطلب را در تابلوهای تبلیغاتی قرار دهید اما همیشه همه تابلوها این امکان را فراهم نمی کنند‌. خیلی اوقات برای این کار ممکن است نیاز باشد تا مطلبی را کوتاه کنید، فونت را تغییر دهید یا کلمات را حذف کنید که در این صورت اصل مطلب بطور دقیق ادا نخواهد شد. یا برای این کار باید از دو تابلو استفاده کنید که به احتمال زیاد، هزینه‌بر خواهد بود. در این هنگام است که تابلوهای لایت باکس فریم لس دو طرفه به کار شما می‌آیند‌. چون این تابلوها دارای دو سطح هستند و در هر دو سطح میتوان اطلاعات چاپی قرار داد، پس دیگر محدودیت نخواهید داشت‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *