تابلو لایت باکس چلنیوم

تابلو لایت باکس چلنیوم

امروزه تبلیغات و روش های تبلیغاتی به حدی گسترده شده اند که شما می توانید در جای جای شهر، انواعی از آنها را مشاهده کنید. یکی از روش های تبلیغاتی استفاده تابلوهای تبلیغاتی هستند. آنها را می توان در همه جا استفاده کرد و نام برندتان را به گوش همه برسانید. درمیان تابلوهای تبلیغاتی، تابلو لایت باکس چلنیوم نسبت به مدل های دیگر جدیدتر یوده و طرفداران بسیاری دارد. اگر شما نیز دوست دارید با این ابزار تبلیغاتی بیشتر آشنا شوید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

تابلو لایت باکس تبلیغاتی چیست؟

تابلوهای لایت باکس چلنیوم تابلوهای تبلیغاتی نسبتاً بزرگی هستند که از متریال مختلف و زیبایی تولید می شوند و دارای چراغ های LED، MSD یا مهتابی ها می باشند. متریال مختلفی از جنس چوب، آلمینیوم، رول های چلنیوم یا ورق های پلکسی گلس ممکن است در این تابلوها بکار بروند. از آنجایی که تنوع در این محصولات بسیار زیادی میباشد،

بنابراین می توان انواعی از آن ها در کاربردهای مختلف بکار گرفت. برای مثال این تابلوها برای ایجاد سقف های کاذب، ایجاد آسمان های مجازی، ایجاد فضای دکوراتیو و ساخت تابلو های تبلیغاتی بکار می روند. زمانی که بخواهید از این تابلوها استفاده کنید، مشاوره از یک کارشناس فروش خوب قطعاً می تواند برای شما مناسب باشد تا تابلوی مناسب را براساس نیازتان تهیه کنید.

در ساخت تابلوهای لایت باکس تبلیغاتی، معمولاً طرح بر روی موادی مانند پلکسی، استیکر، پارچه، شیشه و غیره انجام می‌شود. این تنوع سبب می شود تا بتوان طرح های مختلفی را برای این تابلوها چاپ کرد. بیشترین استفاده از تابلوهای لایت باکس چلنیوم تبلیغاتی برای فضای داخلی و خارجی صورت می‌گیرد و می‌توانید در مکان‌هایی همچون مترو، بانک‌ها، بیمارستان‌ها، رستوران‌ها، پاساژ‌های تجاری، ساختمان‌های مسکونی و غیره استفاده نمایید.

انواع تابلو لایت باکس تبلیغاتی

تابلوهای لایت باکس تبلیغاتی تابلوهای متنوعی هستند که امکان اجرای آن ها روی متریال مختلف وجود دارد. به همین دلیل هم این روزها می توان انواعی از مدل های مختلف این لایت باکس های تبلیغاتی را مشاهده کرد. برخی از مدل های این تابلوها به شرح زیر می باشند؛

  • تابلو لایت باکس اسنپ فریم
  • تابلو لایت باکس اسلیم
  • تابلو لایت باکس فریم لس یا بدون قاب
  • تابلو لایت باکس آلمینیومی
  • تابلو لایت باکس چلنیوم
  • تابلو لایت باکس پارچه ای فریم لس (یک طرفه و دو طرفه)
  • تابلو لایت باکس مگنتی دو طرفه
  • تابلو لایت باکس کریستالی
  • تابلو لایت باکس مگنتی

تابلو لایت باکس چلنیوم

اما در میان تمام مدل های تابلو لایت باکس، مدل تابلو لایت باکس چلنیوم  نسبت به مدل های دیگر از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این تابلوها قابلیت دارند تا آن ها را در اشکال هندسی مختلف و با فریم های از جنس آلمینیوم با ضخامت های متغیر تولید کرد. این تابلوها جعبه های نورانی هستند که به همراه رول های چلنیوم یا پلکسی گلاس میباشند. حداکثر ابعاد این تابلوها 120 در 180 سانتی متر و ضخامت آنها بین 7 تا 11 سانتی متر می باشد. تابلوهای چلنیوم که دارای رول های پانچی هستند، بیشترین محبوبیت را در میان این تابلوها دارند که می توان آن ها را در مدل های پانچ کریستالی، پانچ الماسی، پانچ طلایی، پانچ ستاره ای و… سفارش داد. علت این زیبایی در تابلوهای پانچ چلنیوم، شکست نوری است که در آن ها رخ می دهد.

نحوه چاپ بر روی تابلو های لایت باکس چلنیوم

تابلوهای لایت باکس چلنیوم دارای کاربردهای تبلیغاتی هستند و بنابراین نیاز است تا روی آن ها چاپ انجام شود. این چاپ شامل اطلاعاتی از کاربرانی است که می خواهند برند یا محصول خود را به مردم معرفی کنند. چاپ روی این تابلوها به دو روش انجام می شود؛ روش اول که بصورت کاملا مستقیم و روی ورقه های پلکسی گلاس انجام می شود و روش دوم که چاپ روی استیکرها انجام شده و سپس استیکر به ورقه های پلکسی گلاس، چسبانده می شود. روش دوم معمولا برای تابلوسازی ها بکار می رود که نمای جذابی را به تابلو میدهد. به علاوه این دو روش، روش دیگری نیز وجود دارد که طرح های ایجاد شده روی ورق پلکسی گلاس و سپس قرار گیری آنها بر روی تابلو لایت باکس می باشد.

نورپردازی لایت باکس چلنیوم

نورپردازی تابلوهای لایت باکس چلنیوم، از دو روش اس ام دی خطی و بلوکی انجام می شود که این نورها به واسطه یک منبع تغذیه تامین می شوند. زیبایی و جلوه ای که تابلوهای لایت باکس ایجاد می کنند، بسیار زیاد است. نورهای اس ام دی که در این تابلوها استفاده می شود کاملاً ضدآب هستند و در برابر عواملی مانند باران و برف دچار آسیب نمی شوند.

مزایا استفاده از تابلو لایت باکس چلنیوم

امروزه با توجه به این که هر کسب و کاری با کمک تبلیغات می خواهد برند خود را به مخاطب معرفی کند، ابزارهای تبلیغاتی زیادی نیز در این حوزه روی کار آمده اند و تابلوهای تبلیغاتی یکی از این ابزارها می باشند. تابلوهای تبلیغاتی یک ابزار بسیار موثر برای تبلیغات و ترویج محصولات و خدمات هستند و می توان آن ها را در بسیاری از مکان های عمومی که در معرض دید هستند استفاده کرد. برخی از مزیت های این تابلوها شامل موارد زیر هستند؛

  • تنوع در مدل و نوع ساخت
  • طول عمر بالا
  • تعویض آسان چاپ
  • نورپردازی داخلی و کناره
  • تنوع بالا در رنگ
  • کاربرد در محیط های بیرونی و داخلی
  • وزن سبک و قابلیت حمل

قیمت تابلو لایت باکس چلنیوم

در رابطه با قیمتی که این تابلوها دارند نمی توان عدد دقیقی مشخص کرد. چرا که هر تابلو دارای ویژگی های مختلف در زمینه متریال بکار رفته، نوع چاپ، نورپردازی ها و… می باشد که همه این ویژگی ها تعیین کننده قیمت تابلوها می باشند. عامل دیگر تعیین کننده قیمت، ابعاد تابلوها می باشد و شما برای تعیین دقیق قیمت ها ابتدا باید ابعاد دلخواه تابلو را مشخص کنید و سپس با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *