لایت باکس سقفی

لایت باکس سقفی

استفاده از تابلوهای تبلیغاتی از گذشته تاکنون مرسوم بوده است و همواره کسب و کارهای زیادی برای این که برند خود را معرفی کنند، از آنها استفاده می کنند. استفاده از این شیوه تبلیغات به حدی زیاد بوده و مورد استقبال قرار گرفت که این تابلوها هر ساله دستخوش تغییرات و پیشرفت های قرار گرفتند. تا به امروز یکی از مدل های پیشرفته آنها، تابلو لایت باکس سقفی می باشد. این ها تابلوهای سقفی هستند که هم برای تبلیغات و هم برای زیبایی نما از آنها استفاده می شود. در ادامه این مقاله سعی کردیم تا مطالب بیشتری درباره تابلوهای سقفی در اختیار شما قرار دهیم تا اگر قصد دارید یکی از آنها را تهیه کنید، این کار را با آگاهی بیشتری انجام دهید.

لایت باکس سقفی چیست؟

لایت باکس سقفی، در سقف قرار می گیرند و دارای نورپردازی های خاص هستند. آن ها در اغلب موارد دارای اطلاعات تبلیغاتی بوده و برای کسب و کارهای نوپا و تبلیغات بسیار مناسب می باشد.لایت باکس همواره به عنوان یک ایده مناسب و جذاب می تواند در مکان های مختلف مانند ادارات، فروشگاه ها، متروها و… نصب شود. نکته جالب اینجاست که لایت باکس های سقفی برای دفاتر به عنوان یک سقف کاذب نورپردازی شده نیز بکار می رود که می تواند دارای طرح های مختلفی باشد.

مزایای لایت باکس سقفی

این تابلوهای جدید که ایده مناسبی برای تبلیغات محسوب می شوند، مزیت های بسیاری را برای کسب و کارها به همراه دارند. برای مثال آن ها می توانند با برجسته سازی تصاویر، باعث جلب توجه افراد شوند. یا آن که قابلیت نصب در هر مکانی، کوچک یا بزرگ، را دارند. چون در این تابلوها می توان به راحتی تصاویر اولیه را تغییر داد، این امکان فراهم می اید که بتوانید تصاویر مربوط به کسب و کارتان را هر چند مدت یکبار و به راحتی تعویض کنید. نورپردازی گسنرده و یکدستی این تابلوها، نقش مهمی در روشن کردن فضا دارد. برخی از مدل های لایت باکس سقفی دارای سنسورهای هستند که تابلو را در روز خاموش و در شب روشن می کنند تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود. بطور کلی این تابلوهای سقفی، انتخاب خوبی برای تبلیغات هستند و می توانند تاثیر بسیار زیادی روی مخاطب بگذارند.

لایت باکس سقفی مناسب برای هر مکانی

در ابتدا افراد براین باور بودند که تابلو لایت باکس سقفی فقط برای ادارات بزرگی مناسب است که می توانند میلیون ها تومان خرج تبلیغات کنند. اما رفته رفته این باور غلط برداشته شد و افراد متوجه مزیت های بیشمار این تابلوها در کنار قیمت های مختلف آنها شدند. امروزه می توان در بسیاری از مراکز و فروشگاه های کوچک بزرگ تابلوهای لایت باکس سقفی را مشاهده کرد که با داشتن نورپردازی قوی، به زیبایی محیط نیز کمک کرده اند.

بیشتر بخوانید: لایت باکس فریم لس

کاربرد لایت باکس سقفی

اما سوالی که ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد این است که از لایت باکس های سقفی در چه مکان های می توان استفاده کرد؟ این روزها این نوع لایت باکس فقط به عنوان یک روشن کننده بکار نمی روند، بلکه با توجه به پیشرفت صنعت چاپ، مدل های مختلفی از چاپ و تبلیغات را می توان روی این تابلوها انداخت و از آن ها استفاده تبلیغاتی کرد. فرقی نمی کند طرح شما به چه شکل هندسی باشد یا متنی درباره یک کسب و کار. در هر صورت این تابلوها نیاز شما را از یک تابلو تبلیغاتی و نورپردازی شده براورده می کنند. پس از مرحله انتخاب طرح و چاپ نیز می توانید این تابلوها را در هر مکانی که میخواهید نصب کنید و آن را در معرض دید عموم قرار دهید.

معایب لایت باکس های سقفی چیست؟

در کنار تمام کاربردها و مزایایی که این تابلوها دارند، برخی از عیوب نیز در این تابلوها مشاهده می شود. برای مثال ممکن است برای نصب این تابلوها هزینه نصب زیادی بپردازید. یا ممکن است برای تمیز کردن آن ها کمی سختی بکشید و در آخر نیز نتوانید آنطور که باید و شاید تابلوها و درزها را تمیز کنید. و یا ممکن است عدم انتخاب شرکت مناسب برای تولید این تابلوها، سبب شود تا تابلو نهایی شما نورپردازی اصولی و متمرکزی نداشته باشد که در اینصورت تمام زحمات شما برباد خواهد رفت. چرا که تمام اهدافی که این تابلوها دنبال می کنند، به واسطه نورپردازی اصولی و صحیح انجام می شود و در صورت عدم صحت این امر، مخاطب نمی تواند بقدر کافی به تبلیغات تابلوها توجه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *