لایت باکس گردان یا چرخشی چیست؟

سفارش لایت باکس گرد یا چرخشی می تواند بهترین انتخاب شما به عنوان یک روش بازاریابی باشد. هر چند که اهداف این تابلوها با مدل های دیگر یکسان است اما در ظاهر تفاوت های دارند. پس لایت باکس گردان یا چرخشی چیست؟ این تابلوها نیز مانند مدل های دیگر لایت باکس وظیفه تبلیغات و معرفی برندها را به عموم جامعه دارند. اگر شما نیز میخواهید وظیفه تبلیغات را به لایت باکس های گرد بسپارید، ما در شرکت x بهترین نوع از این مدل تابلوهای تبلیغاتی را با قیمت های بسیار مناسب تولید می کنیم.

تابلو لایت باکس گردان یا چرخشی چیست؟

در مقاله های قبلی خواندیم که تابلوهای لایت باکس در حالت ثابت، به دیواری آویزان می شوند و یا با کمک پایه های محکم، به زمین پیچ و مهره می شوند. اما مدل های لایت باکس گردان یا چرخشی، حالت ثابت ندارند و با قابلیت چرخش دو طرفه و 360 درجه ای که دارند، امکان مشاهده تصویر را برای مخاطبان در همه جهات فراهم می کند. این تابلوها نیز مانند تابلوهای قبلی سازوکاری مرتبط با نورپردازی و چاپ دارد و در مصارف مختلف تبلیغاتی بکار گرفته می شود.

لایت باکس چرخشی چطور کار می‌کند؟

بعد از آن که فهمیمدیم لایت باکس چرخان یا گردشی چیست، نوبت این است که بدانیم این تابلوی پویا چطور کار می کند. صفحه نمایش این تابلو به واسطه قدرتی که موتور القا می کند، میچرخد. برق موتور از برق شهری که ولتاژ 220 آمپر دارد تامین می شود و می تواند تابلو را در 360 درجه، همه جهات، بچرخاند. به غیر از موتور، جز دیگری شامل این تابلوها می شود به نام گیربکس که وظیفه اعمال نیرو به موتور را دارد. گیروبکس سبب می شود تا از چرخش بی رویه موتور در برابر نیروهای محیطی مثل باد جلوگیری کند. معمولاً تابلوهای لایت باکس گردان دارای آپشن تنظیم چرخش نیز هستند.

ساخت لایت باکس گردان

ساخت لایت باکس گردان با استفاده از یک موتور قدرتمند و با کیفیت شروع می شود که بتواند در تمام طول روز یا شب، بدون این که اختلالی ایجاد شود حرکت کند. این تابلوها با استفاده از متریال مختلفی استفاده می شوند که هر متریال مناسب برای هدف و مکان خاصی است. به علاوه این که متریال مختلف، تعیین هزینه نیز می کنند. سیستم نورپردازی لایت باکس های چرخان به واسطه لامپ های LED ریزو درشتی انجام می شود که مصرف برق زیادی ندارند و از همین طریق باعث می شود تا این تابلو در مصرف انرژی صرفه جویی کنند. فریم این سازه ها نیز از آلمینیوم یا آلیاژهای این فلز تولید می شود.

قیمت لایت باکس چرخشی

قیمت لایت باکس چرخشی معمولاً کمی از بقیه مدل های لایت باکس گرانتر است زیرا این ها قابلیت چرخش 360 درجه در 24 ساعته شبانه روز دارند و این یعنی مخاطبین شما در هر نقطه از محیط که باشند، به اطلاعات تابلوها دست پیدا می کنند. اما بطور کلی برخی از المان ها وجود  دارند که هزینه خرید این لایت باکس های چرخشی را تعیین می کنند برای مثال ابعاد، طرح دلخواه و چاپ آن، فریم این تابلوها و موارد اینچنینی که قبل از ثبت سفارش مشخص می شوند.

مزایای لایت باکس دورانی

تابلو لایت باکس چرخان تبلیغاتی یک ابزار بسیار موثر و جذاب برای نمایش محصولات و خدمات به شیوه‌ ای حرفه‌ ای و جذاب است. این تابلو دارای دو، سه یا چهار دیواره شفاف است که نور روشن را به داخل منطقه نمایش محتوا منتقل می‌ کند و باعث برجسته شدن جزئیات و ویژگی‌های محصولات می‌شود. برخی از مزیت های این تابلو شامل موارد زیر می شوند؛

  • افزایش دید مخاطبین
  • جلب توجه 100 درصدی همه مخاطبین
  • مناسب برای تمام مکان های عمومی و خصوصی
  • قابل ساخت در اشکال هندسی مختلف و ایجاد طرح های جذاب
  • قابل سفارش در ابعاد مختلف
  • روش تبلیغاتی مقرون بصرفه در عین کاربردی بودن

کاربرد لایت باکس چرخشی

لایت باکس های گردان تابلوهای هستند که می توان از آن ها برای مصارف مختلفی استفاده کرد. آنها این قابلیت را دارند که در مکان های مختلف و برای نمایش محتواهای مختلف استفاده شود. برای مثال برخی از کاربردهای این تابلو عبارتنداز؛ سردر ورودی فروشگاه ها، قرارگیری در خیابان ها و بازارها برای معرفی برندها و محصولات، قابل استفاده در مترو و ایستگاه اتوبوس، مناسب برای قرارگیری در نمایشگاه های مختلف برای معرفی محصولات و جذب مخاطب.

سفارش لایت باکس گردان

حال که مقاله به پایان رسیده است، متوجه شدیم که لایت باکس گردان یا چرخشی چیست و چه کاربردها و مزیت های دارد. حالا دیگر زمان مناسبی برای سفارش این کالا بازاریاب و مدرن است. شما می توانید سفارش لایت باکس های گردان را به ما در مجموعه x بسپارید تا در عین حال که تابلوهای باکیفیتی تولید می کنیم، اقداماتی انجام دهیم که در قبال این تابلو هزینه کمی بپردازید. تمام ویژگی های که برای این لایت باکس ها در نظر دارید را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا در انتها محصول نهایی، دقیقا همان چیزی باشد که می خواسته اید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *